Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var gör man Om-montering av bindningar i sthlm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rollrcostr" data-source="post: 1081300" data-attributes="member: 114570"><p>Jag använde mig av Skidbytarboden på Kungsholmen vid om montering av bindning säsongen 2015. Billigare än Alpingaraget. </p><p></p><p>Men...</p><p>De monterade bindningen påtok för nära gammalt hål, varpå monteringen höll 3 åk sedan slets den nya marker bindningen ur trät och sprack.</p><p></p><p>Har därefter använt mig av Alpingaraget med gott resultat.</p><p></p><p>Annars har du Alpint vid St Eriksplan</p><p></p><p><a href="http://alpint.com/alpj15/" target="_blank">http://alpint.com/alpj15/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rollrcostr, post: 1081300, member: 114570"] Jag använde mig av Skidbytarboden på Kungsholmen vid om montering av bindning säsongen 2015. Billigare än Alpingaraget. Men... De monterade bindningen påtok för nära gammalt hål, varpå monteringen höll 3 åk sedan slets den nya marker bindningen ur trät och sprack. Har därefter använt mig av Alpingaraget med gott resultat. Annars har du Alpint vid St Eriksplan [URL]http://alpint.com/alpj15/[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var gör man Om-montering av bindningar i sthlm
Tillbaka
Topp