Var hittas Val d'Isere bummare?

Etanol

Ny medlem
Hej,

Ska ner under vecka 4 till Val d'isere och undrade nu var man bäst hittar åksugna bummare? Kommer nämligen åka ner med ett ganska partyglatt gäng från skolan, och är lite rädd för att jag under deras...erhm.. inflytade... kommer försitta värdefull åktid..(Då det här ser ut som det enda tillfället för mig och mina Völkl i år vill jag ogärna supa bort all tiden) Om det råkade vara så att jag skulle ha rätt i mitt antagande undrade jag därför om det finns ngt ställe där jag isåfall skulle kunna få tag på ett alternativt åksällskap? Jag vet att ni vet... ;-)

Hej hej,
Jag skulle rekomendera att du går till Victors, som är baren på hotellet Ruitor, langleyägt. Där brukar vi skidåsugna hänga runt lite när vi blir trötta i benen =)
Mvh Charlotte

Haha,

det verkar som om åsikterna går isär här...
Aja, jag tänker inte döma på förhand utan får väl helt enkelt bege mig ut på jakt själv. Någon stackars sate ska man väl lyckas släpa med sig upp i backen, annars så får det väl bli jag och lurarna... Att ta redan på var bästa röjet finns brukar aldrig vara något problem ;-P

Jag ska också ner med ett gäng vecka 4.. får väl se vad man vågar sig på för rolig åkning.

Tillbaka
Topp