Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var i Kanada?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Soppan" data-source="post: 773689" data-attributes="member: 92179"><p>Tar ca 45 min til Lake Louise från Banff och 2 tim till Kickinghorse, så lite mer än 1 timme. I och med att de ordnade bussresor från Banff till Kickings skidområde är jag nästan säker på att de gör samma grej från Golden till Lake louise. Dock är ju det ett annat skidområde och dagspass är ju aldrig billigt. Är ingen parkåkare men har hört att de ska ha en ganska stor en i Lake Louise. Så per dag kanske de saftar på en 65$ med locals rabatt, inte nått man gör varannan dag kanske.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soppan, post: 773689, member: 92179"] Tar ca 45 min til Lake Louise från Banff och 2 tim till Kickinghorse, så lite mer än 1 timme. I och med att de ordnade bussresor från Banff till Kickings skidområde är jag nästan säker på att de gör samma grej från Golden till Lake louise. Dock är ju det ett annat skidområde och dagspass är ju aldrig billigt. Är ingen parkåkare men har hört att de ska ha en ganska stor en i Lake Louise. Så per dag kanske de saftar på en 65$ med locals rabatt, inte nått man gör varannan dag kanske. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var i Kanada?
Tillbaka
Topp