Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var i Österike bör man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="stay_tuned" data-source="post: 474888" data-attributes="member: 70970"><p>Kan bara uttala mig om Bad Gastein och Anton, har aldrig varit i Sölden. Själva åkningen i Bad Gastein är inte så mycket att hurra över, det är de olika systemen runt om (Bad Hofgastein, Sportgastein etc) som gör stället till ett bra alternativ. Men var beredd på att få knata och ta buss hit och dit. Skidåkningsmässigt är därför Anton bättre. Partymässigt spelar det ingen större roll. Det är fullt ös på båda ställen, lovar! Sen är det backigt som f*n i Bad Gastein. 5-6 öl i kroppen, glashalt och branta backar, skapligt många som bryter både det ena och det andra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> </p><p></p><p>Själv ska jag ner till Anton i vinter <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="stay_tuned, post: 474888, member: 70970"] Kan bara uttala mig om Bad Gastein och Anton, har aldrig varit i Sölden. Själva åkningen i Bad Gastein är inte så mycket att hurra över, det är de olika systemen runt om (Bad Hofgastein, Sportgastein etc) som gör stället till ett bra alternativ. Men var beredd på att få knata och ta buss hit och dit. Skidåkningsmässigt är därför Anton bättre. Partymässigt spelar det ingen större roll. Det är fullt ös på båda ställen, lovar! Sen är det backigt som f*n i Bad Gastein. 5-6 öl i kroppen, glashalt och branta backar, skapligt många som bryter både det ena och det andra :) Själv ska jag ner till Anton i vinter :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var i Österike bör man åka?
Tillbaka
Topp