Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var i Österike bör man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowsafe" data-source="post: 478067" data-attributes="member: 87128"><p>hej linus</p><p></p><p>skulle kolla lite mer på ischgl om du vill ha party oxå. annars är nog st anton bäst av de du nämner. skidåkningsmässigt iallafall. men gott om svenska säsongare hittar du ju framförallt i anton o bad gastein.</p><p></p><p>är du inne på anton ska du även kolla lech och zurs. ligger precis bredvid. de är lite exklusivare och åkningen är lite annorlunda.</p><p></p><p>ska ni ha bil, kan du även kolla att bo/jobba runt flachau. då är ni i mitten av ski amadé med ca 0-40 minuter till; flachau, wagran, zauchensee, rohrmoos, schladming, hauser-kaibling, obertauern, kaprun, zell am see mfl. säsongskort för ca 415€</p><p></p><p><a href="http://www.skiamade.com/en/winter/" target="_blank">http://www.skiamade.com/en/winter/</a></p><p></p><p>obertauern är snösäkert och ska inte förväxlas med obertraun där krippenstein ligger. krippenstein är en ganska okänd freeride-ort i oberösterreich. liten men med mkt åkning:</p><p><a href="http://www.krippenstein.at/" target="_blank">http://www.krippenstein.at/</a></p><p></p><p>hela zillertal är rätt poppis bland säsongare. </p><p><a href="http://www.zillertal.at/" target="_blank">http://www.zillertal.at/</a></p><p>åker man längst in i dalen kommer man till hintertux. jag var där v.43 och det var helt otroligt bra vintersnö redan nu.</p><p></p><p>hör av dig om du vill ha mer tips.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowsafe, post: 478067, member: 87128"] hej linus skulle kolla lite mer på ischgl om du vill ha party oxå. annars är nog st anton bäst av de du nämner. skidåkningsmässigt iallafall. men gott om svenska säsongare hittar du ju framförallt i anton o bad gastein. är du inne på anton ska du även kolla lech och zurs. ligger precis bredvid. de är lite exklusivare och åkningen är lite annorlunda. ska ni ha bil, kan du även kolla att bo/jobba runt flachau. då är ni i mitten av ski amadé med ca 0-40 minuter till; flachau, wagran, zauchensee, rohrmoos, schladming, hauser-kaibling, obertauern, kaprun, zell am see mfl. säsongskort för ca 415€ [URL]http://www.skiamade.com/en/winter/[/URL] obertauern är snösäkert och ska inte förväxlas med obertraun där krippenstein ligger. krippenstein är en ganska okänd freeride-ort i oberösterreich. liten men med mkt åkning: [URL]http://www.krippenstein.at/[/URL] hela zillertal är rätt poppis bland säsongare. [URL]http://www.zillertal.at/[/URL] åker man längst in i dalen kommer man till hintertux. jag var där v.43 och det var helt otroligt bra vintersnö redan nu. hör av dig om du vill ha mer tips. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var i Österike bör man åka?
Tillbaka
Topp