Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var i Österike bör man åka?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AJJAN" data-source="post: 479398" data-attributes="member: 76205"><p>Jag gjorde säsong i Sölden förra året och kan verkligen rekommendera det! Finns sjukt bra åkning om man vet vart man ska. Dock är byn inte jätteattraktiv för unga svenskar. De flesta turister på orten är tyska medelålders och ryska pengasprutare, får ni schysst jobb finns det dock väldigt grova pengar att tjäna samtidigt som ni kan åka mycke lagg! Det bästa med sölden är att inga turister åker offpist och eftersom pengarna är så stora där så är de flesta "locals" som jobbar där bara där för att tjäna en hacka! OFFPISTEN ÄR ORÖRD! Vi var ensamma på de grymma åken nästan varje dag det enda som förstörde åken var skaren efter ett par dagar. Ingen tar ditt puder i sölden. Om ni hellre söker skidåkning än att supa ner er med massa svenskar är sölden ett grymt alternativ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AJJAN, post: 479398, member: 76205"] Jag gjorde säsong i Sölden förra året och kan verkligen rekommendera det! Finns sjukt bra åkning om man vet vart man ska. Dock är byn inte jätteattraktiv för unga svenskar. De flesta turister på orten är tyska medelålders och ryska pengasprutare, får ni schysst jobb finns det dock väldigt grova pengar att tjäna samtidigt som ni kan åka mycke lagg! Det bästa med sölden är att inga turister åker offpist och eftersom pengarna är så stora där så är de flesta "locals" som jobbar där bara där för att tjäna en hacka! OFFPISTEN ÄR ORÖRD! Vi var ensamma på de grymma åken nästan varje dag det enda som förstörde åken var skaren efter ett par dagar. Ingen tar ditt puder i sölden. Om ni hellre söker skidåkning än att supa ner er med massa svenskar är sölden ett grymt alternativ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var i Österike bör man åka?
Tillbaka
Topp