Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 232488" data-attributes="member: 45951"><p>Orkade som vanligt inte läsa igenom alla inlägg på tråden. Så med risk för upprepning. Jag hörde rykten om att jorden och dess temperatur har varierat kraftigt under de senaste 75 miljoner åren. Att olika varma och kalla cykler kommer och går. </p><p></p><p>Det som dock kan vara lite oroväckade för oss här i norden är om t.ex. golfströmmen rubbas. Risken finns att det blir en aning bistrare att bo här upp i norr då. Frågan är ju bara om det är vi människor som står för klimatförändringarna eller inte. Tänk om det faktiskt är universum som jävlas med klimatet, hemska tanke. </p><p></p><p> Alla ser saker på sitt sätt. Det är klart miljöaktivisterna tror blint på att det är vi människor som står för förändringen. Annars försvinner hela deras "sak" och troligtvis hela deras livsstil. Det finns forskning som säger bu och forskning som säger bä i detta ämne. De militantafeministerna påstår att all ondska i världen kommer från männen! Men jag vet att brudar kan va ondskefulla också. För att inte tala om alla terrorister. </p><p></p><p>Ska man verkligen skippa och dricka jäger på kvällen för att det kanske dumpar dagen efter? Tänk om det töar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 232488, member: 45951"] Orkade som vanligt inte läsa igenom alla inlägg på tråden. Så med risk för upprepning. Jag hörde rykten om att jorden och dess temperatur har varierat kraftigt under de senaste 75 miljoner åren. Att olika varma och kalla cykler kommer och går. Det som dock kan vara lite oroväckade för oss här i norden är om t.ex. golfströmmen rubbas. Risken finns att det blir en aning bistrare att bo här upp i norr då. Frågan är ju bara om det är vi människor som står för klimatförändringarna eller inte. Tänk om det faktiskt är universum som jävlas med klimatet, hemska tanke. Alla ser saker på sitt sätt. Det är klart miljöaktivisterna tror blint på att det är vi människor som står för förändringen. Annars försvinner hela deras "sak" och troligtvis hela deras livsstil. Det finns forskning som säger bu och forskning som säger bä i detta ämne. De militantafeministerna påstår att all ondska i världen kommer från männen! Men jag vet att brudar kan va ondskefulla också. För att inte tala om alla terrorister. Ska man verkligen skippa och dricka jäger på kvällen för att det kanske dumpar dagen efter? Tänk om det töar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp