Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 232793" data-attributes="member: 45951"><p>Jag kanske borde skrivit att den är renare än kolkraft. Du säger det ju själv, påverkar miljön minst? </p><p></p><p></p><p>Jag gillar inte att se "Vi ska leva på stenålder igen, det lönar sej inte att vara amibitös och drivande för alla ska äga lika mycket" etc. etc. etc. Som är den generella synen i vänsterpolitiken. Vad har barsebäck med julklappar att göra egentligen? Det är också en skön ska med fördomar och din "generella" syn. En högerpolitik handlar väll knappast om vem som har mest prylar? Eller "vi skiter fullständigt i miljön bara vi kan ha plasma tvs"?</p><p>Jag skiter inte i miljön, jag menar bara som jag hävdat tidigare i tråden att Sverige är för litet för att leda utvecklingen. Samt, vilken utveckling? Vilka/vem driver den? Vi eller naturen själv? </p><p></p><p>Vi kan skapa en egen tråd och samtala om politik, det känns lite off-topic här i miljödebatten. Men säg bara till, jag är inte den som är den. Jag väntar fortfarande på att någon ska ge mej hållbara argument och/eller exempel på hur/när t.ex. kommunism fungerar i pratiken. </p><p></p><p></p><p>Nenne;</p><p></p><p>Jag är inne på din linje också, många är antagandena och dommedags teorierna.</p><p>Viva La frikonkurrens!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 232793, member: 45951"] Jag kanske borde skrivit att den är renare än kolkraft. Du säger det ju själv, påverkar miljön minst? Jag gillar inte att se "Vi ska leva på stenålder igen, det lönar sej inte att vara amibitös och drivande för alla ska äga lika mycket" etc. etc. etc. Som är den generella synen i vänsterpolitiken. Vad har barsebäck med julklappar att göra egentligen? Det är också en skön ska med fördomar och din "generella" syn. En högerpolitik handlar väll knappast om vem som har mest prylar? Eller "vi skiter fullständigt i miljön bara vi kan ha plasma tvs"? Jag skiter inte i miljön, jag menar bara som jag hävdat tidigare i tråden att Sverige är för litet för att leda utvecklingen. Samt, vilken utveckling? Vilka/vem driver den? Vi eller naturen själv? Vi kan skapa en egen tråd och samtala om politik, det känns lite off-topic här i miljödebatten. Men säg bara till, jag är inte den som är den. Jag väntar fortfarande på att någon ska ge mej hållbara argument och/eller exempel på hur/när t.ex. kommunism fungerar i pratiken. Nenne; Jag är inne på din linje också, många är antagandena och dommedags teorierna. Viva La frikonkurrens! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp