Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 234277" data-attributes="member: 45951"><p>Daniel;</p><p></p><p>Kan inte du som en människa i den här stora urballade världen ge dej ut och fixa till miljöproblemet? Du kan få min mail så kan du rapportera där vilka framsteg du gjort. </p><p></p><p>Jag trodde grund idén i en demokrati var att det majoriteten (den stora massan, mååånga människor) vill, så sker. Där emot kan en liten människa i till exempel militäruniform uträtta en hel del om han befinner sej på en Ö, till exempel Kuba. Utan den stora massan bakom sej skulle inte den borgliga alliansen ha majoritet i regeringen idag? Om det hade varit Fredrik Reinfeldt som den lilla människan tror inte jag att han hade uträttat någonting alls, i denna, vår demokrati. </p><p></p><p>Jag avfärdade Bamse när jag insåg att deras yngsta dotter "Brumma" kom till utan att Bamse satte på sin fru. Jag tyckte detta fenomen var misstänksamt, då det framgick av historien att hon inte var adopterad. Jag var ung och tanken att Bamses fru vänstrade med Kapten Buster slog mej aldrig. Möjligen får jag revidera mina tankar om Bamse och hans ÅSIKTER nu när jag på äldre dar lärt mej att trohet inte är något självklart. Speciellt nu när du upplyst mej om att den lilla människan faktiskt kan uträtta stordåd. Att Bamse sedan förespråkade att många små kan uträtta mycket, är mycket förvirrande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 234277, member: 45951"] Daniel; Kan inte du som en människa i den här stora urballade världen ge dej ut och fixa till miljöproblemet? Du kan få min mail så kan du rapportera där vilka framsteg du gjort. Jag trodde grund idén i en demokrati var att det majoriteten (den stora massan, mååånga människor) vill, så sker. Där emot kan en liten människa i till exempel militäruniform uträtta en hel del om han befinner sej på en Ö, till exempel Kuba. Utan den stora massan bakom sej skulle inte den borgliga alliansen ha majoritet i regeringen idag? Om det hade varit Fredrik Reinfeldt som den lilla människan tror inte jag att han hade uträttat någonting alls, i denna, vår demokrati. Jag avfärdade Bamse när jag insåg att deras yngsta dotter "Brumma" kom till utan att Bamse satte på sin fru. Jag tyckte detta fenomen var misstänksamt, då det framgick av historien att hon inte var adopterad. Jag var ung och tanken att Bamses fru vänstrade med Kapten Buster slog mej aldrig. Möjligen får jag revidera mina tankar om Bamse och hans ÅSIKTER nu när jag på äldre dar lärt mej att trohet inte är något självklart. Speciellt nu när du upplyst mej om att den lilla människan faktiskt kan uträtta stordåd. Att Bamse sedan förespråkade att många små kan uträtta mycket, är mycket förvirrande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp