Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Nilsson" data-source="post: 234310" data-attributes="member: 51050"><p>Jibberisch: Majoriteten utgörs ju av individer, inte sant? Genom påverkan och upplysning kan man ju få människor att ändra uppfattning. Detta är ju något som alla kan ägna sig åt, inte bara myndigheter eller stater. Högre upp beskriver ville-vessla tex hur en opinion kan svänga genom att tidningar väljer om att skriva om vissa saker osv. Vad beträffar Fredrik Seinfeld så är väl den utbredda uppfattningen att han kom till makten genom att bedriva sosse-politik bättre än sossarna?</p><p></p><p>Jag tänker inte beröra Bamse mer då detta verkar väcka jobbiga minnen till liv.</p><p></p><p>osthyvling: Jag har nu läst M:s partiprogram och konstaterat att det bara bygger på floskler, du får nog förklara vad deras miljöpolitik innebär. Jag har även besökt FN:s hemsida och inte hittat något som går stick i stäv mot de åsikter jag fört fram, du får hjälpa mig där också.</p><p></p><p>Nenne: Naturligtvis är det ett misslyckande om jag inte får dig att bli miljöpartist. Jag tycker att det är tragiskt att det är på detta plan som diskussionen förs. Vi borde ha kommit förbi detta och istället (som centralbyråkraten påpekade)koncentrera oss på vad vi kan göra för att förbättra situationen.</p><p></p><p>Jag skickar rapporter om mina ev framgångar på din fr-mail Jibberisch, ok?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Nilsson, post: 234310, member: 51050"] Jibberisch: Majoriteten utgörs ju av individer, inte sant? Genom påverkan och upplysning kan man ju få människor att ändra uppfattning. Detta är ju något som alla kan ägna sig åt, inte bara myndigheter eller stater. Högre upp beskriver ville-vessla tex hur en opinion kan svänga genom att tidningar väljer om att skriva om vissa saker osv. Vad beträffar Fredrik Seinfeld så är väl den utbredda uppfattningen att han kom till makten genom att bedriva sosse-politik bättre än sossarna? Jag tänker inte beröra Bamse mer då detta verkar väcka jobbiga minnen till liv. osthyvling: Jag har nu läst M:s partiprogram och konstaterat att det bara bygger på floskler, du får nog förklara vad deras miljöpolitik innebär. Jag har även besökt FN:s hemsida och inte hittat något som går stick i stäv mot de åsikter jag fört fram, du får hjälpa mig där också. Nenne: Naturligtvis är det ett misslyckande om jag inte får dig att bli miljöpartist. Jag tycker att det är tragiskt att det är på detta plan som diskussionen förs. Vi borde ha kommit förbi detta och istället (som centralbyråkraten påpekade)koncentrera oss på vad vi kan göra för att förbättra situationen. Jag skickar rapporter om mina ev framgångar på din fr-mail Jibberisch, ok? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp