Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 235690" data-attributes="member: 47541"><p>Och nu till en fundering och spekulering angående min ensamhet.</p><p></p><p>Jibberisch, jag tror att skaran med miljömedvetna stadigt ökar. Dock har de ändrat karaktär, därför ser du dem inte. Man måste inte längre vara nattorienterare, älska G1000-väv och plocka svamp i flätade korgar för att vara miljömedveten. </p><p></p><p>Miljötänket börjar sprida sig i allt fler kulturer och samhällsklasser. Så när du tittar efter Konken för att hitta miljömupparna så kan det istället vara så att den värsta muppen är din bästa kompis, din mamma eller snart du själv...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 235690, member: 47541"] Och nu till en fundering och spekulering angående min ensamhet. Jibberisch, jag tror att skaran med miljömedvetna stadigt ökar. Dock har de ändrat karaktär, därför ser du dem inte. Man måste inte längre vara nattorienterare, älska G1000-väv och plocka svamp i flätade korgar för att vara miljömedveten. Miljötänket börjar sprida sig i allt fler kulturer och samhällsklasser. Så när du tittar efter Konken för att hitta miljömupparna så kan det istället vara så att den värsta muppen är din bästa kompis, din mamma eller snart du själv... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp