Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="centralbyrakraten" data-source="post: 236177" data-attributes="member: 47541"><p>Jaha Jibberisch, så nu är det självklart att miljörörelsen vuxit sig starkare? Så lät det inte i ett tidigare inlägg. </p><p></p><p>Citat Jibberisch: "Har din miljö-opinion vuxit sej starkare de senaste 10 åren? Hur går det för Greenpeace egentligen? Hur många har du konverterat till källsorteringens mirakel? Nej jag tror inte på det du säger. Jag tror att de mulitnationella företagen har för stor makt. Dagens ungdom lyssnar mer på MTV än på sina föräldrar, enligt aftonbladet. Det är ju vackert att du bryr dej. Men jag är skeptisk, jag tror inte det räcker i slutändan. Hoppas jag har fel." </p><p></p><p>Hur ska du ha det egentligen?</p><p></p><p>Med dina kommentarer som "Det känns som att det är många natt-orienterare med pannlampor i den här tråden." och "häst och vagnpartiet" så fick jag för mig din syn på miljömedvetna var ganska inskränkt, bra att jag hade fel på den punkten.</p><p></p><p>Då du är någorlunda politisk medveten är jag förvånad över att du inte har mer förståelse för opinonsbildning. Politiska beslut i den här frågan kommer att ta tid för att det inte finns några politiker som vågar ta de obekväma besluten och de sitter för kort tid för verkligen kunna ta ansvar för sina egna beslut i det här frågorna. Då blir opinonen det bästa verktyget för att påverka dessa politiker i rätt riktning. Opinon startar just hos den enskilde individen. Med andra ord det just du gör, tycker och tänker påverkar definitivt världen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="centralbyrakraten, post: 236177, member: 47541"] Jaha Jibberisch, så nu är det självklart att miljörörelsen vuxit sig starkare? Så lät det inte i ett tidigare inlägg. Citat Jibberisch: "Har din miljö-opinion vuxit sej starkare de senaste 10 åren? Hur går det för Greenpeace egentligen? Hur många har du konverterat till källsorteringens mirakel? Nej jag tror inte på det du säger. Jag tror att de mulitnationella företagen har för stor makt. Dagens ungdom lyssnar mer på MTV än på sina föräldrar, enligt aftonbladet. Det är ju vackert att du bryr dej. Men jag är skeptisk, jag tror inte det räcker i slutändan. Hoppas jag har fel." Hur ska du ha det egentligen? Med dina kommentarer som "Det känns som att det är många natt-orienterare med pannlampor i den här tråden." och "häst och vagnpartiet" så fick jag för mig din syn på miljömedvetna var ganska inskränkt, bra att jag hade fel på den punkten. Då du är någorlunda politisk medveten är jag förvånad över att du inte har mer förståelse för opinonsbildning. Politiska beslut i den här frågan kommer att ta tid för att det inte finns några politiker som vågar ta de obekväma besluten och de sitter för kort tid för verkligen kunna ta ansvar för sina egna beslut i det här frågorna. Då blir opinonen det bästa verktyget för att påverka dessa politiker i rätt riktning. Opinon startar just hos den enskilde individen. Med andra ord det just du gör, tycker och tänker påverkar definitivt världen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp