Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mannen_dee" data-source="post: 245315" data-attributes="member: 63967"><p>Jag har hört att alla dom där testerna visar bara om hur det skulle bli om allting fortsatte exakt som det är nu. I och med att folk runt om i världen ständigt håller på med åtgärder så tror jag inte att det alltid kommer vara exakt som nu.</p><p>Så egentligen kommer snön nog försvinna om mer än 15-20 år, snarare 60-85 år. </p><p>Fast jag är ju inte säker alltså. </p><p></p><p>P.S. Det är inte växthuseffektens fel att det är lite snö nu jämfört med förra året, sen 1904 har tempraturen ökat 0,6 grader på grund av växthuseffekten.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mannen_dee, post: 245315, member: 63967"] Jag har hört att alla dom där testerna visar bara om hur det skulle bli om allting fortsatte exakt som det är nu. I och med att folk runt om i världen ständigt håller på med åtgärder så tror jag inte att det alltid kommer vara exakt som nu. Så egentligen kommer snön nog försvinna om mer än 15-20 år, snarare 60-85 år. Fast jag är ju inte säker alltså. P.S. Det är inte växthuseffektens fel att det är lite snö nu jämfört med förra året, sen 1904 har tempraturen ökat 0,6 grader på grund av växthuseffekten. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp