Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Nilsson" data-source="post: 270808" data-attributes="member: 51050"><p>Jag menar inte att det är uteslutet att det är som du beskriver, däremot anser jag att det är mer troligt att det är som tex FN beskriver det. Därför är jag också beredd att göra vissa "uppoffringar" i ett försök att stoppa utvecklingen.</p><p></p><p>Jag håller inte med om att man med samma sannolikhet borde kunna säga varför miljön var på ett visst sätt för väldigt länge sedan. Man har ju inte tillgång till mätningar och värden från den tiden. En anledning till att man nu är orolig är ju att förändringarna sker i en sån snabb takt, möjligtvis gjorde det inte det då? Koldioxid är ju inte direkt farligt i sig, men det kommer ju ut så stora mängder av det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Nilsson, post: 270808, member: 51050"] Jag menar inte att det är uteslutet att det är som du beskriver, däremot anser jag att det är mer troligt att det är som tex FN beskriver det. Därför är jag också beredd att göra vissa "uppoffringar" i ett försök att stoppa utvecklingen. Jag håller inte med om att man med samma sannolikhet borde kunna säga varför miljön var på ett visst sätt för väldigt länge sedan. Man har ju inte tillgång till mätningar och värden från den tiden. En anledning till att man nu är orolig är ju att förändringarna sker i en sån snabb takt, möjligtvis gjorde det inte det då? Koldioxid är ju inte direkt farligt i sig, men det kommer ju ut så stora mängder av det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp