Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Todd" data-source="post: 270942" data-attributes="member: 16995"><p>Hultman:</p><p>Vad vet du om hur blint jag litar på rapporterna? Du litar extremt blint på dina källor. Samt dig själv. </p><p></p><p>Dessutom vet jag inte någonstans att jag tagit någons sida vad gäller klimatförändringen. </p><p>Har mest eldat på dej eftersom du var ett tackamt offer för lite fredagsunderhållning.</p><p></p><p>Denna tråd handlar just nu alldeles för mycket om vem som tror sig ha den mest tillförlitliga källan. Som vanligt med källor kan man alltid ifrågasätta bakomliggande faktorer till ett visst utfall. En källas oberoende är så att säga alltid föremål för diskussion.</p><p></p><p>Vad gäller stycket om att lyssna på motpart kan jag säga att det är en av de egenskaper jag mest ser till hos folk angående hur jag skall bedömma dem. Kritiskt tänkande värdesätts. Kritisk skall man var åt alla håll inte endast mot det som man försöker opponera sig emot utan även mot den fakta man tror sig stå säker på.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Todd, post: 270942, member: 16995"] Hultman: Vad vet du om hur blint jag litar på rapporterna? Du litar extremt blint på dina källor. Samt dig själv. Dessutom vet jag inte någonstans att jag tagit någons sida vad gäller klimatförändringen. Har mest eldat på dej eftersom du var ett tackamt offer för lite fredagsunderhållning. Denna tråd handlar just nu alldeles för mycket om vem som tror sig ha den mest tillförlitliga källan. Som vanligt med källor kan man alltid ifrågasätta bakomliggande faktorer till ett visst utfall. En källas oberoende är så att säga alltid föremål för diskussion. Vad gäller stycket om att lyssna på motpart kan jag säga att det är en av de egenskaper jag mest ser till hos folk angående hur jag skall bedömma dem. Kritiskt tänkande värdesätts. Kritisk skall man var åt alla håll inte endast mot det som man försöker opponera sig emot utan även mot den fakta man tror sig stå säker på. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp