Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeMike" data-source="post: 372621"><p>Där har vi ett stort dilemma, vist vi propagerar för en sund miljö och ett hållbart samhälle och sen är vi ute och kör heliski. Vist det är ett stort sned steg för oss, vi har många gånger funderat på att sluta med heliskin på grund av detta, men vad fan gör man när kunderna vill ha det och jag gillar att åka skidor. Man kan ju försöka göra lite rätt för sig med förra årets utsläppsrätter och i år satsar vi på ett projekt där man bygger vidkraft i Indien. Sen ska du veta att vi har nästan bara lågenergilampor i butiken samma sak hemma, skulle jag få bestämma skulle lampan utan för oss alltid vara släkt men Lotten tycker att det är mysigt med den tänd.</p><p>Jag åker alltid tåg istället för flyger när jag måst bort från Åre.</p><p></p><p>Vårat företag skänker över 30.000:- till miljö projekt varje år!</p><p></p><p>Så lite heliski får jag nog unna våra gäster och mig själv....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeMike, post: 372621"] Där har vi ett stort dilemma, vist vi propagerar för en sund miljö och ett hållbart samhälle och sen är vi ute och kör heliski. Vist det är ett stort sned steg för oss, vi har många gånger funderat på att sluta med heliskin på grund av detta, men vad fan gör man när kunderna vill ha det och jag gillar att åka skidor. Man kan ju försöka göra lite rätt för sig med förra årets utsläppsrätter och i år satsar vi på ett projekt där man bygger vidkraft i Indien. Sen ska du veta att vi har nästan bara lågenergilampor i butiken samma sak hemma, skulle jag få bestämma skulle lampan utan för oss alltid vara släkt men Lotten tycker att det är mysigt med den tänd. Jag åker alltid tåg istället för flyger när jag måst bort från Åre. Vårat företag skänker över 30.000:- till miljö projekt varje år! Så lite heliski får jag nog unna våra gäster och mig själv.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Var inte oroliga för snön
Tillbaka
Topp