Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var Jon Olsson först med twintip skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PO_ljung" data-source="post: 68949" data-attributes="member: 31317"><p>Nej Jon var inte först. Han var långt efter Roy Ski team.</p><p></p><p>Någon som känner till det gamla märket Roy Ski?</p><p></p><p>I måndags hittade jag ett par skidor i en soptunna. Sent 70 tal alternativt, 80-tal med en en enrom böj fram och en liten böj bak.</p><p></p><p>Nämligen ett par spikraka, tunga Freestyle skidor av märket Roy Ski , model Hot Pro, made in Italy, Bindning Salomon S404. By Roy Team. </p><p></p><p>Med försäljning slogan: </p><p>The direct result of Freestyle Experience.</p><p>Elastic in its response.</p><p>Easy to Ski.</p><p>World cup Freestyle</p><p></p><p>Twintip är gammalt jag har ett fint bevis i form av blåa, röda och vita tunga blyplankor i garaget.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PO_ljung, post: 68949, member: 31317"] Nej Jon var inte först. Han var långt efter Roy Ski team. Någon som känner till det gamla märket Roy Ski? I måndags hittade jag ett par skidor i en soptunna. Sent 70 tal alternativt, 80-tal med en en enrom böj fram och en liten böj bak. Nämligen ett par spikraka, tunga Freestyle skidor av märket Roy Ski , model Hot Pro, made in Italy, Bindning Salomon S404. By Roy Team. Med försäljning slogan: The direct result of Freestyle Experience. Elastic in its response. Easy to Ski. World cup Freestyle Twintip är gammalt jag har ett fint bevis i form av blåa, röda och vita tunga blyplankor i garaget. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var Jon Olsson först med twintip skidor?
Tillbaka
Topp