Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Var kan jag prova boots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 1293389" data-attributes="member: 140174"><p>Svårt! Jag är också ute i en evig jakt efter den perfekta booten (bootyn?). Av dessa boots är det nog bara Vans du kan testa hyfsat lokalt (sthlm) hos brädkultur. Annars kanske webshoparna hos inlandet och standtall har ngt av det du letar efter. </p><p></p><p>Jag åker själv i Ride (Fuse och Insano) nu men har inte hittat någon svensk återförsäljare. Åkte Vans Verse innan och har kvar dom för kalla dagar. Ride blir snabbt svinkalla.</p><p></p><p>Både Vans och Ride funkar bra för mina fötter, men Vans är bredare. K2, Burton, Salomon och 32 funkar inte. Nitro hyfsat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 1293389, member: 140174"] Svårt! Jag är också ute i en evig jakt efter den perfekta booten (bootyn?). Av dessa boots är det nog bara Vans du kan testa hyfsat lokalt (sthlm) hos brädkultur. Annars kanske webshoparna hos inlandet och standtall har ngt av det du letar efter. Jag åker själv i Ride (Fuse och Insano) nu men har inte hittat någon svensk återförsäljare. Åkte Vans Verse innan och har kvar dom för kalla dagar. Ride blir snabbt svinkalla. Både Vans och Ride funkar bra för mina fötter, men Vans är bredare. K2, Burton, Salomon och 32 funkar inte. Nitro hyfsat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Var kan jag prova boots?
Tillbaka
Topp