Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var kan man gjuta pjäxor/innersko i Skåne?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Duffis08" data-source="post: 1047667" data-attributes="member: 121062"><p>Om du måste spänna pjäxorna så mycket så har du uppenbarligen haft fel skal. Köper du ett par formsprutade innerskon så är det inte en garanti att du tycker dom är sköna. Sitta bättre lär dom göra men skummet som sprutas in är ofta hårdare än en vanlig innersko. Fördelen är att dom formar sig bättre efter foten och ger inte med sig lika mycket efter tid. Nackdelen är att materialet är lite hårdare, om du förstår hur jag menar.</p><p></p><p>Nu när du bestämt dig för att köpa en formsprutad innersko så måste du ändå se till att du köper rätt skal också. Ett tips är att testa skalet både med original innerskon och att ta ut innerskon och bara stå i skalet. När du står i skalet så är det lite lättare att se om storleken är rätt på längden genom att skjuta fram tårna så dom tar i fram och se hur mycket utrymme som är kvar bak vid hälen.</p><p></p><p>(Oj, onödigt mycket citerat såg jag nu i efterhand)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Duffis08, post: 1047667, member: 121062"] Om du måste spänna pjäxorna så mycket så har du uppenbarligen haft fel skal. Köper du ett par formsprutade innerskon så är det inte en garanti att du tycker dom är sköna. Sitta bättre lär dom göra men skummet som sprutas in är ofta hårdare än en vanlig innersko. Fördelen är att dom formar sig bättre efter foten och ger inte med sig lika mycket efter tid. Nackdelen är att materialet är lite hårdare, om du förstår hur jag menar. Nu när du bestämt dig för att köpa en formsprutad innersko så måste du ändå se till att du köper rätt skal också. Ett tips är att testa skalet både med original innerskon och att ta ut innerskon och bara stå i skalet. När du står i skalet så är det lite lättare att se om storleken är rätt på längden genom att skjuta fram tårna så dom tar i fram och se hur mycket utrymme som är kvar bak vid hälen. (Oj, onödigt mycket citerat såg jag nu i efterhand) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var kan man gjuta pjäxor/innersko i Skåne?
Tillbaka
Topp