Var kan man hitta ett par Rossignol Super S7?

puderglidaren

Ny medlem
Undrar om det är någon som vet var man kan få tag i ett par Super S7:or?
Vanliga S7:an verkar finnas lite varstans!

det var en limiterad upplaga. Det gjordes bara 95 par tror jag. Vi fick in två i vår butik i österrike, men de båda försvann rätt fort. Jag gissar att det är samma med de övriga 93 paren.

Men du kan ju alltid fråga c-sander här på freeride, han har ett par med salomon sth 16 på... om han vill sälja dvs, men jag tvekar på det.

enligt all kunskaps moder TGR så ska det inte gå att få tag på om du inte har förbeställt skidan. Mao så går det helt enkelt inte, om du nu som ovan sagt lyckas hitta begagnade prylar...

Det kom ut några par i butik, men om TGR har halvrätt så var det altså färre än vad jag sa som kom till butik. Men grymma skidor verkar det vara. Carl är nog lite kär i sina...

enligt rossis säljare finns det två par i sverige, och skidan kommer inte att tillverkas för gemene man. så du kanske bör leta på annat håll, alt. lägga ner planerna på denna. tänk på att den inte alls är som en längre s7, utan betydligt styvare.

Senast ändrad:
Kan inte annat än gratulera dig Honken85 om du fått tag på ett par super s7 195. Skidan är helt fantastisk och funkar till i stort sett allt. Lycka till ni andra med att få tag i ett par

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp