Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa buff?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Schoobang" data-source="post: 999837" data-attributes="member: 140174"><p>Haha, ja jag förväntade mig en sådan comeback. Jag är mer en lurker här på forumet men kände att det var läge att regga sig nu...</p><p></p><p>Eftersom jag känner killarna som har agenturen för Buff i Sverige! ;-)</p><p></p><p>F ö har jag säkert ett femtiotal buff liggande här och där, men nu mer använder jag nästan bara merinovarianten i backen. De vanliga funkar när det inte är så är kallt eller till löpning och liknande. Fleecevarianten ger jag inte mkt för.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Schoobang, post: 999837, member: 140174"] Haha, ja jag förväntade mig en sådan comeback. Jag är mer en lurker här på forumet men kände att det var läge att regga sig nu... Eftersom jag känner killarna som har agenturen för Buff i Sverige! ;-) F ö har jag säkert ett femtiotal buff liggande här och där, men nu mer använder jag nästan bara merinovarianten i backen. De vanliga funkar när det inte är så är kallt eller till löpning och liknande. Fleecevarianten ger jag inte mkt för. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa buff?
Tillbaka
Topp