Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa Intuition?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GALSAC" data-source="post: 1144146" data-attributes="member: 103064"><p>Jag kan lova att det är kul i början men som sagt, det är inte värt. </p><p>För att få det att funka måste man ha minst en volymprodukt. Utöver det är det bra om du har både sommar och vinterprodukter. </p><p>Jag hade bara vinterprodukter och jag riktade mig bara till kategorin duktiga åkare vilket inte är lönsamt då marknaden är liten och många vill inte betala för bra grejer. </p><p>Jag hade flera som hörde av sig och ville pruta trots att skorna till slut endast kostade 1000 kr. </p><p>Då kan man ju börja undra lite... </p><p>Sedan fanns det många som uppskattade servicen också. Jag skickade tex ner ett par skor till ett hotell i Frankrike åt en kund som skulle åka nedåt och hade bråttom. Skorna fanns vid hotellet dagen innan snubben anlände. Han var ganska nöjd. </p><p></p><p>Ifall du vill veta mer finns det oändligt mycket att berätta. Det finns skidbutiker som är kanonbra att ha att göra med, sedan finns det mindre bra butiker och inköpare. I Göteborg finns det en bra butik sett ut mitt perspektiv. De övriga två känns inte ens seriösa. </p><p></p><p>G</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GALSAC, post: 1144146, member: 103064"] Jag kan lova att det är kul i början men som sagt, det är inte värt. För att få det att funka måste man ha minst en volymprodukt. Utöver det är det bra om du har både sommar och vinterprodukter. Jag hade bara vinterprodukter och jag riktade mig bara till kategorin duktiga åkare vilket inte är lönsamt då marknaden är liten och många vill inte betala för bra grejer. Jag hade flera som hörde av sig och ville pruta trots att skorna till slut endast kostade 1000 kr. Då kan man ju börja undra lite... Sedan fanns det många som uppskattade servicen också. Jag skickade tex ner ett par skor till ett hotell i Frankrike åt en kund som skulle åka nedåt och hade bråttom. Skorna fanns vid hotellet dagen innan snubben anlände. Han var ganska nöjd. Ifall du vill veta mer finns det oändligt mycket att berätta. Det finns skidbutiker som är kanonbra att ha att göra med, sedan finns det mindre bra butiker och inköpare. I Göteborg finns det en bra butik sett ut mitt perspektiv. De övriga två känns inte ens seriösa. G [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa Intuition?
Tillbaka
Topp