Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa Intuition?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1144181" data-attributes="member: 33485"><p>Fullt sortiment går inte att köpa (och allt eftersom Dalbello går över till sin egen tillverkning blir sortimentet mindre), och som</p><p> [USER=103064]@GALSAC[/USER] skriver finns det vissa skillnader. Motsvarande Pro Tour från Dalbello skulle vara den innerskon Lupo Factory kommer med (ID Max hike med tunga). </p><p></p><p>Tyvärr är det inte många som vill lägga de pengarna det kostar att få en riktigt bra innersko. Det är bara ett fåtal intuitiondojjor per år så det är nog, precis som Galsac skriver, svårt att få någon riktig rull på den typen av produkt.</p><p></p><p></p><p>Jag är inte insatt i hur er diskussion såg ut för tre år sedan då jag studerade vid den tiden och endast jobbade extra i butiken. Min nuvarande roll i företaget är annorlunda och jag skulle gärna se att vi hade utvalda modeller i de vanligaste storlekarna på hyllan - något vi försöker göra med Dalbello och Full Tilts sortiment i brist på en svensk agentur.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1144181, member: 33485"] Fullt sortiment går inte att köpa (och allt eftersom Dalbello går över till sin egen tillverkning blir sortimentet mindre), och som [USER=103064]@GALSAC[/USER] skriver finns det vissa skillnader. Motsvarande Pro Tour från Dalbello skulle vara den innerskon Lupo Factory kommer med (ID Max hike med tunga). Tyvärr är det inte många som vill lägga de pengarna det kostar att få en riktigt bra innersko. Det är bara ett fåtal intuitiondojjor per år så det är nog, precis som Galsac skriver, svårt att få någon riktig rull på den typen av produkt. Jag är inte insatt i hur er diskussion såg ut för tre år sedan då jag studerade vid den tiden och endast jobbade extra i butiken. Min nuvarande roll i företaget är annorlunda och jag skulle gärna se att vi hade utvalda modeller i de vanligaste storlekarna på hyllan - något vi försöker göra med Dalbello och Full Tilts sortiment i brist på en svensk agentur. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa Intuition?
Tillbaka
Topp