Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa Intuition?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1224181" data-attributes="member: 97967"><p>Jag har inte riktigt någon egen erfarenhet av deras egna "ersättnings-innerskor", dom som satt original i mina TLT6or var ju från Palau. Dynafit körde ju rätt länge mer eller mindre uteslutande liners från Palau. Just dom har väl lite blandad kritik beroende på fot och så. Men dom höll ändå ihop ett rätt bra gäng säsonger även om dom va lite för tunna för att jag skulle få en bra passform med mina tunna fötter.</p><p></p><p>Men jag tror att deras egna liners håller bra kvalité, min bror fick ett par eftermarknads-Palau nerkörda i sina Vulcan hos Sole i Chamonix och han är väldigt nöjd och har ett solklart fall av problemfötter modell anka.</p><p></p><p>Jag tänkte länge skaffa ett par Palau till nämnda TLT6or, sen trillade jag över ett par K2 Spyre 130 med deras finaste Intuition/K2-liner för en femhundring..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1224181, member: 97967"] Jag har inte riktigt någon egen erfarenhet av deras egna "ersättnings-innerskor", dom som satt original i mina TLT6or var ju från Palau. Dynafit körde ju rätt länge mer eller mindre uteslutande liners från Palau. Just dom har väl lite blandad kritik beroende på fot och så. Men dom höll ändå ihop ett rätt bra gäng säsonger även om dom va lite för tunna för att jag skulle få en bra passform med mina tunna fötter. Men jag tror att deras egna liners håller bra kvalité, min bror fick ett par eftermarknads-Palau nerkörda i sina Vulcan hos Sole i Chamonix och han är väldigt nöjd och har ett solklart fall av problemfötter modell anka. Jag tänkte länge skaffa ett par Palau till nämnda TLT6or, sen trillade jag över ett par K2 Spyre 130 med deras finaste Intuition/K2-liner för en femhundring.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Var köpa Intuition?
Tillbaka
Topp