Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Var köpa skosnören till snowboardboots?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Najdjel" data-source="post: 1084283" data-attributes="member: 161617"><p>Hej, </p><p></p><p>Mitt skosnöre har gått sönder och behöver ersätta med ett nytt. </p><p>1)Har jag förstått rätt att det borde vara ett speciellt skosnöre anpassat för snowboard?(Tror jag läste att de är anpassade för att inte gå upp lätt). </p><p></p><p>2) Var kan jag hitta passande skosnören? </p><p>(Internet eller Göteborg). </p><p></p><p>Tacksam för generella svar, och om jag har så tur att någon kan peka direkt på rätt snöre så är nuvarande 175cm långt och 3mm diameter typ. Skulle räcka med 155cm.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Najdjel, post: 1084283, member: 161617"] Hej, Mitt skosnöre har gått sönder och behöver ersätta med ett nytt. 1)Har jag förstått rätt att det borde vara ett speciellt skosnöre anpassat för snowboard?(Tror jag läste att de är anpassade för att inte gå upp lätt). 2) Var kan jag hitta passande skosnören? (Internet eller Göteborg). Tacksam för generella svar, och om jag har så tur att någon kan peka direkt på rätt snöre så är nuvarande 175cm långt och 3mm diameter typ. Skulle räcka med 155cm. Tack på förhand! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Var köpa skosnören till snowboardboots?
Tillbaka
Topp