Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Var köpa sula och hälkil?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snowgod" data-source="post: 501082" data-attributes="member: 12630"><p>1) Finns ingen bra i stockholm vad jag vet. Några har nya fina brädor i fönstret men inte så mycket koll och de lär knappast ha grejer för att fixa boots. Tog en evighet att få fram valla när jag skulle ha för nån vecka sen, killen bakom disken visste inte att man borde ha det... Ring till alpingaraget och fråga om de har kilar och sånt hemma istället och om de i så fall kan hjälpa dig.</p><p></p><p>2) Det vet bara du själv. Prova olika.</p><p></p><p>3) Fötterna "pekar" åt varsitt håll. Därmed anges vinkeln bak negativt t ex -9 jämfört med främre foten som kommer anges t ex +18. Bakre foten vinklas alltså med tårna mot brädans tail så att du står som en anka.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snowgod, post: 501082, member: 12630"] 1) Finns ingen bra i stockholm vad jag vet. Några har nya fina brädor i fönstret men inte så mycket koll och de lär knappast ha grejer för att fixa boots. Tog en evighet att få fram valla när jag skulle ha för nån vecka sen, killen bakom disken visste inte att man borde ha det... Ring till alpingaraget och fråga om de har kilar och sånt hemma istället och om de i så fall kan hjälpa dig. 2) Det vet bara du själv. Prova olika. 3) Fötterna "pekar" åt varsitt håll. Därmed anges vinkeln bak negativt t ex -9 jämfört med främre foten som kommer anges t ex +18. Bakre foten vinklas alltså med tårna mot brädans tail så att du står som en anka. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Var köpa sula och hälkil?
Tillbaka
Topp