Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var rädd om dina knän
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dan_Jonsson" data-source="post: 25769" data-attributes="member: 30020"><p>Alla som är in på denna sida älskar antagligen åkningen över allt annat och skulle garanterat bli ganska så störda om de inte kunde åka. Självklart så måste man ha en bra grundutrustning (skidor och sånt) men det är inte så många som tänker på sin egen säkerhet egenteligen. Hur många åkare är det inte som blivit tvugna att sluta åka pga knäskador? Många gissar jag. Hälften eller kanska lite drygt hälften är säkert tvångsintagna till något psykställe där de försöker komma över sorgen att inte kunna åka utför i härlig djup nysnö.</p><p>Nä gör som jag, skaffa ett par riktiga knäskydd man känner sig jäkligt säker då.</p><p>Åker jag utan nu känns det som att jag är naken.</p><p>Vad säger ni? Ligger det något i det jag säger.</p><p>Jag har en länk till det företag som kanske har det största utbudet av knäskydd: www.djracing.net/mx_vuxen_knee.html (går direkt till knäskydden)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dan_Jonsson, post: 25769, member: 30020"] Alla som är in på denna sida älskar antagligen åkningen över allt annat och skulle garanterat bli ganska så störda om de inte kunde åka. Självklart så måste man ha en bra grundutrustning (skidor och sånt) men det är inte så många som tänker på sin egen säkerhet egenteligen. Hur många åkare är det inte som blivit tvugna att sluta åka pga knäskador? Många gissar jag. Hälften eller kanska lite drygt hälften är säkert tvångsintagna till något psykställe där de försöker komma över sorgen att inte kunna åka utför i härlig djup nysnö. Nä gör som jag, skaffa ett par riktiga knäskydd man känner sig jäkligt säker då. Åker jag utan nu känns det som att jag är naken. Vad säger ni? Ligger det något i det jag säger. Jag har en länk till det företag som kanske har det största utbudet av knäskydd: www.djracing.net/mx_vuxen_knee.html (går direkt till knäskydden) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var rädd om dina knän
Tillbaka
Topp