Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var sätter vi duken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 579221" data-attributes="member: 13307"><p>172 cm på väg tillbaka upp till 60 kg.</p><p>Åker nu på 185cm Mothership med STH16</p><p></p><p>På ingång:</p><p>192 cm Lotus 138 F2r3</p><p>193 cm EHP</p><p></p><p>Kommande köp:</p><p>186 cm Bibby Pro </p><p>eller</p><p>189 cm BH Maestro</p><p></p><p>Då är frågan som rubriken lyder.</p><p>Var hamnar duken. Var länge på det klara med att sätta den på EHPn, men börjar fundera på om det är för mkt att släpa runt på. Bibby/Maestro blir juh lite mer lekiga än EHP, men frågan är hur mkt man vill hoppa O leka på ett par dukes. Lotus känns för specifik för att sätat dukes på, om jag inte ska ha en på flera par skidor. Ska jag ändå sätta duken på EHPn? Ngn som turar med den setupen?</p><p>Något fundersam...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 579221, member: 13307"] 172 cm på väg tillbaka upp till 60 kg. Åker nu på 185cm Mothership med STH16 På ingång: 192 cm Lotus 138 F2r3 193 cm EHP Kommande köp: 186 cm Bibby Pro eller 189 cm BH Maestro Då är frågan som rubriken lyder. Var hamnar duken. Var länge på det klara med att sätta den på EHPn, men börjar fundera på om det är för mkt att släpa runt på. Bibby/Maestro blir juh lite mer lekiga än EHP, men frågan är hur mkt man vill hoppa O leka på ett par dukes. Lotus känns för specifik för att sätat dukes på, om jag inte ska ha en på flera par skidor. Ska jag ändå sätta duken på EHPn? Ngn som turar med den setupen? Något fundersam... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var sätter vi duken?
Tillbaka
Topp