Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var sätter vi duken?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snej" data-source="post: 579519" data-attributes="member: 13307"><p>Precis lite sån här diskussion jag ville ha.</p><p></p><p>Tack mina herrar.</p><p></p><p> [USER=88724]@mannen[/USER] som surfar. Jag tycker du har en bra poäng i att du tar upp problematiken med att vi alltid ber om vikt o längd osv när vi ska prata om skidor, men inte alltid tar ställning till frågeställarens vikt osv. Just i detta fallet så har jag juh redan skaffat skidor som jag tänketr mig att åka på, varför längddiskussionen blir lite överflödig, men som saght. I see your point.</p><p></p><p> [USER=1008]@utter[/USER]. jo, jag tänkte behålla mothership, men den väger juh om möjligt ännu mer och jag är dessutom löjligt nöjd med den setupen som den är.</p><p></p><p>FF kommer med flera saker som är värda att beakta.</p><p>Dels kommer det vara mitt enda par att tura med, prio ligger på nedfarten och jag kommer inte heller ha så mkt anmarsch innan uppåpromenaden börjar. </p><p>Lappkasten kommer såklart bli knepiga, men jag får försöka att inte sätta mig i så mkt såna situationer helt enkelt.</p><p></p><p>Som sagt tackar för en del av ovanstående tips och det ser ut som att det får bli dukes på EHP helt enkelt. Det var min första tanke och det verkar som att flera av er håller med.</p><p></p><p>Nu jobbar vi in en snörik vinter.</p><p></p><p>jens</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snej, post: 579519, member: 13307"] Precis lite sån här diskussion jag ville ha. Tack mina herrar. [USER=88724]@mannen[/USER] som surfar. Jag tycker du har en bra poäng i att du tar upp problematiken med att vi alltid ber om vikt o längd osv när vi ska prata om skidor, men inte alltid tar ställning till frågeställarens vikt osv. Just i detta fallet så har jag juh redan skaffat skidor som jag tänketr mig att åka på, varför längddiskussionen blir lite överflödig, men som saght. I see your point. [USER=1008]@utter[/USER]. jo, jag tänkte behålla mothership, men den väger juh om möjligt ännu mer och jag är dessutom löjligt nöjd med den setupen som den är. FF kommer med flera saker som är värda att beakta. Dels kommer det vara mitt enda par att tura med, prio ligger på nedfarten och jag kommer inte heller ha så mkt anmarsch innan uppåpromenaden börjar. Lappkasten kommer såklart bli knepiga, men jag får försöka att inte sätta mig i så mkt såna situationer helt enkelt. Som sagt tackar för en del av ovanstående tips och det ser ut som att det får bli dukes på EHP helt enkelt. Det var min första tanke och det verkar som att flera av er håller med. Nu jobbar vi in en snörik vinter. jens [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var sätter vi duken?
Tillbaka
Topp