Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Var ska hälen på pjäxan sitta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 99174" data-attributes="member: 36867"><p>Jag har ett par Salomon 912Ti. Jag har fått ställa in dom så att jag har fört bak bakdelen av bindnignen så långt det går, detta har då lett till att pjäxans häl inte är på "plattan" av bromsen, på de där vita kuddarna som e av teflon (?). Min fråga e om detta är något jag bör åtgärda som att tex flytta bindningarna, eller om det inte har någon negativ effekt på egenskaperna. Plattan sitter lixom i hålfoten och inte på hälen.</p><p></p><p>tack som fan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 99174, member: 36867"] Jag har ett par Salomon 912Ti. Jag har fått ställa in dom så att jag har fört bak bakdelen av bindnignen så långt det går, detta har då lett till att pjäxans häl inte är på "plattan" av bromsen, på de där vita kuddarna som e av teflon (?). Min fråga e om detta är något jag bör åtgärda som att tex flytta bindningarna, eller om det inte har någon negativ effekt på egenskaperna. Plattan sitter lixom i hålfoten och inte på hälen. tack som fan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Var ska hälen på pjäxan sitta?
Tillbaka
Topp