Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
var ska ja sätta bindningen på scott p2?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 128685" data-attributes="member: 46762"><p>Sätt dom där butiken föreslår att de skall vara... Om det inte är så att du kommer dra på tokiga 1260´s och satsar seriöst, vilket jag antar att du inte kommer göra iom. att du köper ett par P2, hade du varit någorlunda seriös hade du iaf. köpt P3... Och bara så att du vet, det är ingen direkt puderskida du köper så det är därför heller inga puderegenskaper som du kan förlora. </p><p>Hur som helst skall jag inte vara en alltför stor klimakteriekossa, utan jag skall ge dig ett vettigt svar. Alltså, sätt dom där det rekomenderas av butik, för du kommer nog itne märka skillnaden om du monterar fram 3cm, eller bak 3 cm... Du känner definitivt inte skillnad i pudret, och switchåkningen måste vara riktigt bra för att du skall känna skillnad där med. Så gå till stadiumbutiken och fråga vad de rekommenderar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 128685, member: 46762"] Sätt dom där butiken föreslår att de skall vara... Om det inte är så att du kommer dra på tokiga 1260´s och satsar seriöst, vilket jag antar att du inte kommer göra iom. att du köper ett par P2, hade du varit någorlunda seriös hade du iaf. köpt P3... Och bara så att du vet, det är ingen direkt puderskida du köper så det är därför heller inga puderegenskaper som du kan förlora. Hur som helst skall jag inte vara en alltför stor klimakteriekossa, utan jag skall ge dig ett vettigt svar. Alltså, sätt dom där det rekomenderas av butik, för du kommer nog itne märka skillnaden om du monterar fram 3cm, eller bak 3 cm... Du känner definitivt inte skillnad i pudret, och switchåkningen måste vara riktigt bra för att du skall känna skillnad där med. Så gå till stadiumbutiken och fråga vad de rekommenderar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
var ska ja sätta bindningen på scott p2?
Tillbaka
Topp