Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Var ska jag cykla i Åre?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 443528"><p>Åker kanske förbi åre någon dag nästa vecka, och tänkte då passa på att testa cykling som alla verkar köra så hårt nuförtiden.</p><p></p><p>Cykelhyrningspriserna verkar ju ligga kring 500-750kr för en dag inkl skydd, och ett liftkort går på 210kr eller? Frågan då, är det värt 1000kr?</p><p></p><p>Har ju åkt skidor där ett par gånger, men cykellederna har jag ingen koll på alls. Kan tänka mig att det tar ett par timmar att få koll på läget. Så om jag hyr en hoj nu, villken lift åker jag upp med och var ska jag cykla för att få mest valuta för pengarna? =)</p><p></p><p>Lite småhopp och dropp är ju skoj, och kan hantera en cykel någorlunda.</p><p>Vars åker jag upp och vars kör jag? Ska jag ens ta lift? Har ingen aning.</p><p></p><p>Sen en sak till, finns det någon miniramp i närheten förutom lokalen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 443528"] Åker kanske förbi åre någon dag nästa vecka, och tänkte då passa på att testa cykling som alla verkar köra så hårt nuförtiden. Cykelhyrningspriserna verkar ju ligga kring 500-750kr för en dag inkl skydd, och ett liftkort går på 210kr eller? Frågan då, är det värt 1000kr? Har ju åkt skidor där ett par gånger, men cykellederna har jag ingen koll på alls. Kan tänka mig att det tar ett par timmar att få koll på läget. Så om jag hyr en hoj nu, villken lift åker jag upp med och var ska jag cykla för att få mest valuta för pengarna? =) Lite småhopp och dropp är ju skoj, och kan hantera en cykel någorlunda. Vars åker jag upp och vars kör jag? Ska jag ens ta lift? Har ingen aning. Sen en sak till, finns det någon miniramp i närheten förutom lokalen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Var ska jag cykla i Åre?
Tillbaka
Topp