Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var ska jag montera bindningar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 987212" data-attributes="member: 13863"><p>Låt SC montera om du inte föredrar att göra det själv, risken att det blir fel är inte större än om du lämnar in dem till någon annan butik. Skulle det bli aktuellt med någon reklamation är det en stor fördel om de du köpt grejorna av också har monterat. Jag har köpt ett gäng skidor de senaste åren som SC monterat, inga problem överhuvudtaget!</p><p></p><p>Monteringspunkten på skidan har jag inte koll på ... men vet du inte och tänker använda skidan till det den är avsedd för är i allmänhet teamline/factoryline en bra utgångspunkt. Vet du med dig att du föredrar kvickhet och lekfullhet före stabilitet kan du ju iofs. gå fram någon eller några centimeter.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 987212, member: 13863"] Låt SC montera om du inte föredrar att göra det själv, risken att det blir fel är inte större än om du lämnar in dem till någon annan butik. Skulle det bli aktuellt med någon reklamation är det en stor fördel om de du köpt grejorna av också har monterat. Jag har köpt ett gäng skidor de senaste åren som SC monterat, inga problem överhuvudtaget! Monteringspunkten på skidan har jag inte koll på ... men vet du inte och tänker använda skidan till det den är avsedd för är i allmänhet teamline/factoryline en bra utgångspunkt. Vet du med dig att du föredrar kvickhet och lekfullhet före stabilitet kan du ju iofs. gå fram någon eller några centimeter. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Var ska jag montera bindningar?
Tillbaka
Topp