Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var ska jag säsonga!?!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JockeSki" data-source="post: 221930" data-attributes="member: 12644"><p>Vart som helst i alperna. Det är grymt över allt. Bara att välja efter om du vill va på ett stort, opersonligt ställe eller ett mindre, trevligare ställe där alla känner alla, om du prioriterar grym skidåkning eller fest.</p><p></p><p>Några förslag (finns säker mycket bättre)</p><p>För skidåkningens skull: Verbier, Serre Chevalier.</p><p>För party: Ischgl, Val Thorans.</p><p>För både och (och därav jävligt mycket säsongare): Chamonix, St. Anton.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JockeSki, post: 221930, member: 12644"] Vart som helst i alperna. Det är grymt över allt. Bara att välja efter om du vill va på ett stort, opersonligt ställe eller ett mindre, trevligare ställe där alla känner alla, om du prioriterar grym skidåkning eller fest. Några förslag (finns säker mycket bättre) För skidåkningens skull: Verbier, Serre Chevalier. För party: Ischgl, Val Thorans. För både och (och därav jävligt mycket säsongare): Chamonix, St. Anton. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Var ska jag säsonga!?!?!
Tillbaka
Topp