Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var ska man mäta ifrån när man ska montera skidor.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 611989" data-attributes="member: 13863"><p>@dagottosson</p><p>Nu ska du inte ge upp så lätt ... men din fråga är faktiskt formulerad på ett sätt så att den inte går att besvara.</p><p></p><p>Jag antar att du ska montera en bindning på din skida ... med för att få ett vettigt svar måste du berätta vad det är för skida, vad 84,6 cm kommer ifrån och vad det avser (mitten på sulan?) och kanske även förtydliga vad det är för typ av bindning (alpin/telemark etc.).</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 611989, member: 13863"] @dagottosson Nu ska du inte ge upp så lätt ... men din fråga är faktiskt formulerad på ett sätt så att den inte går att besvara. Jag antar att du ska montera en bindning på din skida ... med för att få ett vettigt svar måste du berätta vad det är för skida, vad 84,6 cm kommer ifrån och vad det avser (mitten på sulan?) och kanske även förtydliga vad det är för typ av bindning (alpin/telemark etc.). /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Var ska man mäta ifrån när man ska montera skidor.
Tillbaka
Topp