Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vår!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mes" data-source="post: 17741" data-attributes="member: 14483"><p>Nu tror jag att du börjar närma dig problemet Inka. Det är inte det där med att det kan bli tråkigt att bara pyssla men en gren året runt. Bergsaktiviteter går med fördel att alterneras med baraktivitet. Denna branta blandning kan man sysselsätta sig med hela livet. </p><p></p><p>Nej jag tror att du satte fingret i grogglaset när du nämnde det där med att bo norröver. Här i Mälardalen finns det ju bara tre årstider, sommar, höst och den förhatliga våren. Vinter eller den av gudarna skänkta vårvinter inträffar aldrig. Visst finns det sämre ställen som Skåne där man bara har sommar och rusk, men inte blir man mycket lyckligare av att någon har det sämre!</p><p> </p><p>Nej golfare eller inte klimatet i de södra regionerna av vårt avlånga land gör ju ingen glad. Skulle vara potatisbönderna då eller Stureplansdonnorna som kan plocka fram de nya trendiga solbrillorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mes, post: 17741, member: 14483"] Nu tror jag att du börjar närma dig problemet Inka. Det är inte det där med att det kan bli tråkigt att bara pyssla men en gren året runt. Bergsaktiviteter går med fördel att alterneras med baraktivitet. Denna branta blandning kan man sysselsätta sig med hela livet. Nej jag tror att du satte fingret i grogglaset när du nämnde det där med att bo norröver. Här i Mälardalen finns det ju bara tre årstider, sommar, höst och den förhatliga våren. Vinter eller den av gudarna skänkta vårvinter inträffar aldrig. Visst finns det sämre ställen som Skåne där man bara har sommar och rusk, men inte blir man mycket lyckligare av att någon har det sämre! Nej golfare eller inte klimatet i de södra regionerna av vårt avlånga land gör ju ingen glad. Skulle vara potatisbönderna då eller Stureplansdonnorna som kan plocka fram de nya trendiga solbrillorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Vår!
Tillbaka
Topp