Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
värdering snowboard+bindningar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stuartsinc" data-source="post: 1209221" data-attributes="member: 117327"><p>Nej det kanske inte är så svårsålt egentligen, det var bara min spontana känsla. Jag har nog varit lite slapp när jag försökt sälja, har endast lagt ut här och blocket. Men minns att jag har varit fel ute med pris ett par gånger och behövt sänka för att få napp. </p><p></p><p>Finns säkert tusen anledningar till vad som styr priset och inte. Men en grej som skulle kunna dra ner det är hur mycket skräp som ligger ute. Det TS vill sälja är ju en grym bräda och bindningar. Men jag tror tyvärr priset blir lägre än vad det kunde varit om det inte legat ute så mycket skräp till försäljning (hur många kexchoklad-brädor har man inte sett t.ex). Bra grejer riskerar att drunkna i resten liksom. </p><p></p><p>Där har ni kvällens killgissning ang pris och efterfrågan. Tunea in imorgon då jag ger mig på klimatförändringar eller börsen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stuartsinc, post: 1209221, member: 117327"] Nej det kanske inte är så svårsålt egentligen, det var bara min spontana känsla. Jag har nog varit lite slapp när jag försökt sälja, har endast lagt ut här och blocket. Men minns att jag har varit fel ute med pris ett par gånger och behövt sänka för att få napp. Finns säkert tusen anledningar till vad som styr priset och inte. Men en grej som skulle kunna dra ner det är hur mycket skräp som ligger ute. Det TS vill sälja är ju en grym bräda och bindningar. Men jag tror tyvärr priset blir lägre än vad det kunde varit om det inte legat ute så mycket skräp till försäljning (hur många kexchoklad-brädor har man inte sett t.ex). Bra grejer riskerar att drunkna i resten liksom. Där har ni kvällens killgissning ang pris och efterfrågan. Tunea in imorgon då jag ger mig på klimatförändringar eller börsen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
värdering snowboard+bindningar
Tillbaka
Topp