Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför åker man skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Smogen" data-source="post: 60030" data-attributes="member: 14748"><p>Tycker denna fråga kommit lite i skymundan här på forumet. Enligt mig finns det en uppskov av anledningar bland annat.</p><p></p><p>1. För att det är skoj/trevligt att komma iväg en vecka med familjen, eller kanske för att komma ifrån familjen</p><p>2. För att tjäna pengar, Anja P med flera faller under denna kategori.</p><p>3. För att vara lika cool som alla andra, eller iaf som Jon O.</p><p>4. För att sitta i parken å glo å drömma sig bort, "tänk om jag en gång skulle kunna sätta en faceplant til nosejob"</p><p>5. För att komma nära en nära-döden-upplevelse.</p><p>6. För att after-skin bjuder på mycket gott, läs ögongodis/dryckesgodis.</p><p>7. För att man inte har något bättre att lägga pengarna på, dessa hamnar oftast av någon outgrundlig anledning I St Moritz alternativt Aspen. </p><p></p><p>Vad ville jag nu uppnå med detta? </p><p></p><p>Inte ett smack, mer än att ha ännu en anledning till antiplugg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Smogen, post: 60030, member: 14748"] Tycker denna fråga kommit lite i skymundan här på forumet. Enligt mig finns det en uppskov av anledningar bland annat. 1. För att det är skoj/trevligt att komma iväg en vecka med familjen, eller kanske för att komma ifrån familjen 2. För att tjäna pengar, Anja P med flera faller under denna kategori. 3. För att vara lika cool som alla andra, eller iaf som Jon O. 4. För att sitta i parken å glo å drömma sig bort, "tänk om jag en gång skulle kunna sätta en faceplant til nosejob" 5. För att komma nära en nära-döden-upplevelse. 6. För att after-skin bjuder på mycket gott, läs ögongodis/dryckesgodis. 7. För att man inte har något bättre att lägga pengarna på, dessa hamnar oftast av någon outgrundlig anledning I St Moritz alternativt Aspen. Vad ville jag nu uppnå med detta? Inte ett smack, mer än att ha ännu en anledning till antiplugg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför åker man skidor?
Tillbaka
Topp