Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför åker ni skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="balanselius" data-source="post: 116052"><p>OT:Ok om jag bodde i Dalarna skulle jag självklart åka där ibland men om man hänger på freeride så gillar man troligtvis åkning som torde vara mycket svår att hitta i Dalarna, och bara för att nånting är populärt så är det inte samma sak som att det är bra snart säger nån väl att Fame Factory är bra musikunderhållning för det är jättemånga som tittar på det. </p><p>Problemen med "sthlmare" trodde jag inte var att de inte kunde åka utan den ruttna attityden som vissa tar med sig till backen?</p><p> </p><p>Vad jag förstått så är det frågan om kosmetiska repor det handlar om på TM inte såna som går igenom capen då har de nåt att gnälla på (och reklamera).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="balanselius, post: 116052"] OT:Ok om jag bodde i Dalarna skulle jag självklart åka där ibland men om man hänger på freeride så gillar man troligtvis åkning som torde vara mycket svår att hitta i Dalarna, och bara för att nånting är populärt så är det inte samma sak som att det är bra snart säger nån väl att Fame Factory är bra musikunderhållning för det är jättemånga som tittar på det. Problemen med "sthlmare" trodde jag inte var att de inte kunde åka utan den ruttna attityden som vissa tar med sig till backen? Vad jag förstått så är det frågan om kosmetiska repor det handlar om på TM inte såna som går igenom capen då har de nåt att gnälla på (och reklamera). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför åker ni skidor?
Tillbaka
Topp