Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför åker ni skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joye" data-source="post: 116055" data-attributes="member: 30173"><p>Well, 50% kanske var lite lågt... </p><p>men det finns ju fler typer än bara parkråttor och puderälskare</p><p></p><p>Av folket som skriver i forumet så är fördelningen ungefär följande</p><p>70% parkråttor (med tanke på att det är fördelningen av folk under 20)</p><p>20% säsongare (personer som gjort en eller fler säsonger)( i kategorin räknas även folk som inte har en aning om hur man åker utan bara säsongar för att kunna festa på andra orter än där de kommer ifrån)</p><p>5% folk som fortfarande är för unga för att kunna säsonga men hellre styr laggen mot pudret än nöter switch 9or i parken</p><p>5% övrigt (brädåkare, semesterglidare, turister)</p><p></p><p>Mina undersökningar är högst vetenskapliga och siffrorna bygger på noggranna undersökningar som genomförts under flera års studier. Jag frånsäger mig dock allt ansvar för sanningshalten i resultaten. Resultaten är vara slutsatser dragna direkt från de resultat som jag samlat ihop i mina studier. Jag välkomnar fler undersökningar i ämnet och ber er att presentera dem här på freeride.</p><p></p><p>Edit: Antalet grupper känns oroväckande få och jag mottager gärna fler förslag på hur man kan dela in Freerides användare </p><p></p><p>För att inte kränka vissa personer så ber jag er observera ironin i inlägget</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joye, post: 116055, member: 30173"] Well, 50% kanske var lite lågt... men det finns ju fler typer än bara parkråttor och puderälskare Av folket som skriver i forumet så är fördelningen ungefär följande 70% parkråttor (med tanke på att det är fördelningen av folk under 20) 20% säsongare (personer som gjort en eller fler säsonger)( i kategorin räknas även folk som inte har en aning om hur man åker utan bara säsongar för att kunna festa på andra orter än där de kommer ifrån) 5% folk som fortfarande är för unga för att kunna säsonga men hellre styr laggen mot pudret än nöter switch 9or i parken 5% övrigt (brädåkare, semesterglidare, turister) Mina undersökningar är högst vetenskapliga och siffrorna bygger på noggranna undersökningar som genomförts under flera års studier. Jag frånsäger mig dock allt ansvar för sanningshalten i resultaten. Resultaten är vara slutsatser dragna direkt från de resultat som jag samlat ihop i mina studier. Jag välkomnar fler undersökningar i ämnet och ber er att presentera dem här på freeride. Edit: Antalet grupper känns oroväckande få och jag mottager gärna fler förslag på hur man kan dela in Freerides användare För att inte kränka vissa personer så ber jag er observera ironin i inlägget [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför åker ni skidor?
Tillbaka
Topp