Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Petronela" data-source="post: 81343"><p>Om man åker på ett lite hippat ställe som Kittel, så slår det än ganska snart vad som gäller. Feta twintip skidor och rygga. Men det som slår än ännu mer är att 95% av dessa coola åkare inte kan åka skidor. Jag tror inte dom förstår hur töntigt det ser ut när de hasar ner i backarna i låg fart. Varför inte försöka lära sig en skärande sväng, så kanske ni kan ha kul i backen också, för i Kittel är det sällan mycket snö och kan man inte skärande svängar så kanske fjällen inte är lämpligt. För jag upplever att ni mest står i vägen för oss coola åkare.</p><p></p><p>MVH Petra</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Petronela, post: 81343"] Om man åker på ett lite hippat ställe som Kittel, så slår det än ganska snart vad som gäller. Feta twintip skidor och rygga. Men det som slår än ännu mer är att 95% av dessa coola åkare inte kan åka skidor. Jag tror inte dom förstår hur töntigt det ser ut när de hasar ner i backarna i låg fart. Varför inte försöka lära sig en skärande sväng, så kanske ni kan ha kul i backen också, för i Kittel är det sällan mycket snö och kan man inte skärande svängar så kanske fjällen inte är lämpligt. För jag upplever att ni mest står i vägen för oss coola åkare. MVH Petra [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Tillbaka
Topp