Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matshogberg" data-source="post: 81370" data-attributes="member: 38277"><p>Hey Hey Hey </p><p></p><p>Bara för att bemöta Thullan häruppe.....jag vete fan om det bara är portnötare som claimar....det claimas en hel del från alla jävla håll tycker jag om man läser i forumet.....alltså vad är en "riktig skidåkare".....som sagt tror jag det är en sån som är en hängiven rider, skulle det inte var så så skulle ju åkare som H.Windstedt o grabbarna kunna dissa 99 % av alla som "ej riktiga skidåkare" en vacker vinterdag i Åre.......alla kan nu inte åka 200 dagar per år utan många har begränsningar i form av geografi och pengar.....men det finns en jäkla massa folk därute som hasar isg ut i flottsbro, sätter sig och mal buss till Kungsberget och lägger 4 svängar i Ålbergabacken...helg efter helg...bara det finns snö....och det är nog fan det närmaste en "riktig skidåkare" man kan komma......betydligt mer än nån Sunkig Dreadlockar med fetmp3 som skaffar en jäkla massa kaskpannband, dvdfilmer och kan allt om alla åkare.....men åker en helg om året i Åre då "allt annat i skidväg suger".........sen åter det här med portar.......det är en ren teknikfråga......liksom puckeldunkare får portnötare en rätt schysst skolning i skidteknik...på skiftande underlag och det har man en jävligt god nytta av när man sen ska ut på berget....om du ska ha nån referens så är det fan inte många av dagens bästa freeriders och storabergsåkare som INTE har ett förflutet som portnötare eller Puckelråtta.........många därute skulle BEHÖVA en bättre teknikskolning......det svåra är ju inte att nöta puder dag ut o dag in....det svåra är att kunna åka hela berget...på alla underlag....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matshogberg, post: 81370, member: 38277"] Hey Hey Hey Bara för att bemöta Thullan häruppe.....jag vete fan om det bara är portnötare som claimar....det claimas en hel del från alla jävla håll tycker jag om man läser i forumet.....alltså vad är en "riktig skidåkare".....som sagt tror jag det är en sån som är en hängiven rider, skulle det inte var så så skulle ju åkare som H.Windstedt o grabbarna kunna dissa 99 % av alla som "ej riktiga skidåkare" en vacker vinterdag i Åre.......alla kan nu inte åka 200 dagar per år utan många har begränsningar i form av geografi och pengar.....men det finns en jäkla massa folk därute som hasar isg ut i flottsbro, sätter sig och mal buss till Kungsberget och lägger 4 svängar i Ålbergabacken...helg efter helg...bara det finns snö....och det är nog fan det närmaste en "riktig skidåkare" man kan komma......betydligt mer än nån Sunkig Dreadlockar med fetmp3 som skaffar en jäkla massa kaskpannband, dvdfilmer och kan allt om alla åkare.....men åker en helg om året i Åre då "allt annat i skidväg suger".........sen åter det här med portar.......det är en ren teknikfråga......liksom puckeldunkare får portnötare en rätt schysst skolning i skidteknik...på skiftande underlag och det har man en jävligt god nytta av när man sen ska ut på berget....om du ska ha nån referens så är det fan inte många av dagens bästa freeriders och storabergsåkare som INTE har ett förflutet som portnötare eller Puckelråtta.........många därute skulle BEHÖVA en bättre teknikskolning......det svåra är ju inte att nöta puder dag ut o dag in....det svåra är att kunna åka hela berget...på alla underlag.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Tillbaka
Topp