Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bydalstos" data-source="post: 81374" data-attributes="member: 33782"><p>Helt ärligt skulle jag nog kalla mig själv för en riktig skidåkare.</p><p>Varför? Jo därför att jag kan åka skidor och behärska de allra flesta olika underlag. ( Trots min ringa ålder )</p><p>Visst är det inne med skidåkning just nu, men skulle inte alla åka snowboard för bara något år sedan och jag blev typ mobbad för att jag åkte på skidor.</p><p>Tävlat har jag gjort länge och åka skidor är liksom min grej. Med tävlandet har det blivit att jag har den nyaste utrustningen och så, även den otroligt fula fartdräkten.</p><p>Men jag håller med Petra, faktiskt. Det börjar bli förmycket. </p><p></p><p>Träning ger färdighet, men träna då på rätt ställe.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bydalstos, post: 81374, member: 33782"] Helt ärligt skulle jag nog kalla mig själv för en riktig skidåkare. Varför? Jo därför att jag kan åka skidor och behärska de allra flesta olika underlag. ( Trots min ringa ålder ) Visst är det inne med skidåkning just nu, men skulle inte alla åka snowboard för bara något år sedan och jag blev typ mobbad för att jag åkte på skidor. Tävlat har jag gjort länge och åka skidor är liksom min grej. Med tävlandet har det blivit att jag har den nyaste utrustningen och så, även den otroligt fula fartdräkten. Men jag håller med Petra, faktiskt. Det börjar bli förmycket. Träning ger färdighet, men träna då på rätt ställe. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Tillbaka
Topp