Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matshogberg" data-source="post: 81377" data-attributes="member: 38277"><p>Ja, vad ska man säga......åsikter är som arselen, de flesta har en....dock en del bredare än andra skall tilläggas.</p><p></p><p>Hursom, nu börjar det bli seriöst.....</p><p></p><p>Personligen tycker jag vi lägger ned diskussionen om "riktiga skidåkare", kanske är det så att man kvalar in under kategorin bara man besöker denna sajt, vad vet jag, hursom det är ungefär lika viktigt som för loppor att veta vem som äger hunden dom sitter på</p><p></p><p>Tack Petra, för erbjudandet om Skidkurs men jag tror tyvärr att jag passerat detta stadie för ett gäng år sen men det finns säkert dom som skulle behöva såväl lite skidvett som teknikträning.....till råpuckot med de mänskliga portarna häruppe kan man bara säga att man hoppas man stöter på honom i nån isig brant pist nångång (eller varför inte senare på afterskin)....kunde bli riktigt kul.....den typen av lågligg har inget i denna form av sport att göra utan kan hålla sig till varpa eller dart, lagom spännande liksom.</p><p></p><p>Om det inte vore för den sista raden i ditt ursprungliga inlägg så hade nog jag hållt med....jag är oxå jävligt trött på alla ultranördar som övergör prylar, spelar ingen roll om det är värsta Arcteryxxstället för en dagstur en mild vårdag eller en SUV på Östermalm....varför inte börja från början då istället...mer respekt då att ha gammal runkig utrustning och åka som en gud...........</p><p></p><p>Det verkar dock som om du bara är ute efter att provocera fram åsikter...."vara jävlig" ??? kanske är du ett av lågliggen med kort illröd frilla och trädkramaroutfit, det brukar hänga ihop liksom.....eller så är du lack för att du inte platsade i senaste dokusåpan.</p><p></p><p>Det verkar oxå som du höjde Kittel till skyarna och att du bestämt måste berätta att det är där du hänger....haru inte råd att åka till La Grave eller ????</p><p>Det har nämligen jag och det föredrar jag framför Kittel...och du...där slipper du garanterat dom du tycker så illa om.</p><p></p><p>GG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matshogberg, post: 81377, member: 38277"] Ja, vad ska man säga......åsikter är som arselen, de flesta har en....dock en del bredare än andra skall tilläggas. Hursom, nu börjar det bli seriöst..... Personligen tycker jag vi lägger ned diskussionen om "riktiga skidåkare", kanske är det så att man kvalar in under kategorin bara man besöker denna sajt, vad vet jag, hursom det är ungefär lika viktigt som för loppor att veta vem som äger hunden dom sitter på Tack Petra, för erbjudandet om Skidkurs men jag tror tyvärr att jag passerat detta stadie för ett gäng år sen men det finns säkert dom som skulle behöva såväl lite skidvett som teknikträning.....till råpuckot med de mänskliga portarna häruppe kan man bara säga att man hoppas man stöter på honom i nån isig brant pist nångång (eller varför inte senare på afterskin)....kunde bli riktigt kul.....den typen av lågligg har inget i denna form av sport att göra utan kan hålla sig till varpa eller dart, lagom spännande liksom. Om det inte vore för den sista raden i ditt ursprungliga inlägg så hade nog jag hållt med....jag är oxå jävligt trött på alla ultranördar som övergör prylar, spelar ingen roll om det är värsta Arcteryxxstället för en dagstur en mild vårdag eller en SUV på Östermalm....varför inte börja från början då istället...mer respekt då att ha gammal runkig utrustning och åka som en gud........... Det verkar dock som om du bara är ute efter att provocera fram åsikter...."vara jävlig" ??? kanske är du ett av lågliggen med kort illröd frilla och trädkramaroutfit, det brukar hänga ihop liksom.....eller så är du lack för att du inte platsade i senaste dokusåpan. Det verkar oxå som du höjde Kittel till skyarna och att du bestämt måste berätta att det är där du hänger....haru inte råd att åka till La Grave eller ???? Det har nämligen jag och det föredrar jag framför Kittel...och du...där slipper du garanterat dom du tycker så illa om. GG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Tillbaka
Topp