Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matshogberg" data-source="post: 81390" data-attributes="member: 38277"><p>Häääääääääääääääääärligt, det verkar som om gafferx, förutom att vara en gammal kameleont, är trött....och det är inte bra.....livet är långt och fullt av stora upplevelser som bara väntar därute.....alla har vi väl tagit våra törnar, i alla fall om man satsat rejält när tåget går........men såtillvida några större skador ej uppstått är det som sagt bara att bonka på, helt klart bra ståndpunkt.........skitsamma, gamla ´namstories finns det en uppsjö av i säcken.......men så sant så sant inte känner jag nån Alois.......men jag är nere i Königshofen ca 8-10 gånger per år i jobbet och det ligger inte så där jäkla långt bort...kanske skulle stanna nån helg och dra en repa i vinter.....då kan jag hälsa........Dock har jag compadres kvar i Stanton och det är skönt att vissa inte ger upp....13 vintrar nu and still counting....keep it up Mattan.......eller Scott i Truckee, gammal plåtmånglare och surfguru från Plymouth NZ som sässongen 88-89 levde på att avbilda gamla kärringar i åt helvete för tajta stretchbrallor och döa hundar på fötterna i Squaw, Heavenly och Meadows</p><p></p><p>Nu är det förvisso även så att det finns vissa som ÄR just det som de utger sig för att vara........och det är väl just det som är pudelns kärna i dess renaste ursprung.....Den, numer ur tråden hädangångne, gamla Kittelgumman P.e.t.r.a försökte ju på ett mindre snyggt sätt åskådliggöra detta genom att kategorisera in åkare i "coola" och "mindre coola".......och jag är benägen på många sätt att hålla med....jag är oxå ruskigt trött på helhypen som Kiddozen har dragit igång.......det åks lite och konsumeras desto mer.......för det vet ju alla....man kan inte ge sig ut på berget utan tingeltangel, Dreads och</p><p>en fetmp3 med "Hey Boy" på högsta volym o repeat.....men det är klart.....alla tider är ju olika, för mig var det stort att 1977 få trycka Björn och Agnethas hand efter en 2:a plats i ABBA cup...maybe same same but diffelent, det ger ändock "coola" åkare som Pet-ra ingen rätt att bedömma vem som får vara i hennes synfält eller inte......berget är till för alla och det kategoriserar lätt in sina besökare i vart fan det vill ha dom....låt berget sköta sitt så sköter du ditt.....</p><p></p><p>Nåra ord på vägen från Kon Fu Tze</p><p>"Bambun böjer sig för vinden, Trädet står kvar och knäcks"</p><p></p><p>GG</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matshogberg, post: 81390, member: 38277"] Häääääääääääääääääärligt, det verkar som om gafferx, förutom att vara en gammal kameleont, är trött....och det är inte bra.....livet är långt och fullt av stora upplevelser som bara väntar därute.....alla har vi väl tagit våra törnar, i alla fall om man satsat rejält när tåget går........men såtillvida några större skador ej uppstått är det som sagt bara att bonka på, helt klart bra ståndpunkt.........skitsamma, gamla ´namstories finns det en uppsjö av i säcken.......men så sant så sant inte känner jag nån Alois.......men jag är nere i Königshofen ca 8-10 gånger per år i jobbet och det ligger inte så där jäkla långt bort...kanske skulle stanna nån helg och dra en repa i vinter.....då kan jag hälsa........Dock har jag compadres kvar i Stanton och det är skönt att vissa inte ger upp....13 vintrar nu and still counting....keep it up Mattan.......eller Scott i Truckee, gammal plåtmånglare och surfguru från Plymouth NZ som sässongen 88-89 levde på att avbilda gamla kärringar i åt helvete för tajta stretchbrallor och döa hundar på fötterna i Squaw, Heavenly och Meadows Nu är det förvisso även så att det finns vissa som ÄR just det som de utger sig för att vara........och det är väl just det som är pudelns kärna i dess renaste ursprung.....Den, numer ur tråden hädangångne, gamla Kittelgumman P.e.t.r.a försökte ju på ett mindre snyggt sätt åskådliggöra detta genom att kategorisera in åkare i "coola" och "mindre coola".......och jag är benägen på många sätt att hålla med....jag är oxå ruskigt trött på helhypen som Kiddozen har dragit igång.......det åks lite och konsumeras desto mer.......för det vet ju alla....man kan inte ge sig ut på berget utan tingeltangel, Dreads och en fetmp3 med "Hey Boy" på högsta volym o repeat.....men det är klart.....alla tider är ju olika, för mig var det stort att 1977 få trycka Björn och Agnethas hand efter en 2:a plats i ABBA cup...maybe same same but diffelent, det ger ändock "coola" åkare som Pet-ra ingen rätt att bedömma vem som får vara i hennes synfält eller inte......berget är till för alla och det kategoriserar lätt in sina besökare i vart fan det vill ha dom....låt berget sköta sitt så sköter du ditt..... Nåra ord på vägen från Kon Fu Tze "Bambun böjer sig för vinden, Trädet står kvar och knäcks" GG [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför alla dessa ...
Tillbaka
Topp