Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför är alla freerideskidor för korta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lima-ko" data-source="post: 510959" data-attributes="member: 15091"><p>Ok Hasse, jag och många med mig har vid det här laget förstått att du kört i stort sett alla skidor med midja över 100 mm, oftast i 40 cm puder och i de flesta fall utan några som helst problem, oavsett rocker, flex, spann, längd, midja, svängradie osv. på skidan.</p><p>Därför tycker jag det skulle vara mer intressant om du istället kunde utveckla dina tankar och t.ex. förklara vad "absolut inga problem" betyder i praktiken m.m.?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lima-ko, post: 510959, member: 15091"] Ok Hasse, jag och många med mig har vid det här laget förstått att du kört i stort sett alla skidor med midja över 100 mm, oftast i 40 cm puder och i de flesta fall utan några som helst problem, oavsett rocker, flex, spann, längd, midja, svängradie osv. på skidan. Därför tycker jag det skulle vara mer intressant om du istället kunde utveckla dina tankar och t.ex. förklara vad "absolut inga problem" betyder i praktiken m.m.? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför är alla freerideskidor för korta?
Tillbaka
Topp