Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är de så lite tjejer som jibbar!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Eez" data-source="post: 113888" data-attributes="member: 44589"><p>killar, som i precis alla andra fysiska soprter, har ett visst övertag med sin kroppsform och muskelmassa. Sen tycker jag att det är lite orättvist som sägs så, i Åre hade vi tävling av och för tjejjer, candy jam och i freeride inslaget ; new school princess. Stort antal deltagande duktiga tjejjer som bränner på!</p><p></p><p>Sen att killar kanske vill synas mer? När jag o tjejjsen är ute o jibbar gör vi det hellst på egenhändigt byggt hopp, ett gäng så vi kan hoppa ifred, och ha askul.. allt är väl relativt så att säga, men jibbas gör det, i stora mängder!</p><p></p><p>Parken känns i vissa fall överreklamerad. Ut och bränn på berget och hitta/bygg egna grejjer.</p><p></p><p>Klaga in på att det finns för få tjejjer, Hejja på dom som håller på istället!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Eez, post: 113888, member: 44589"] killar, som i precis alla andra fysiska soprter, har ett visst övertag med sin kroppsform och muskelmassa. Sen tycker jag att det är lite orättvist som sägs så, i Åre hade vi tävling av och för tjejjer, candy jam och i freeride inslaget ; new school princess. Stort antal deltagande duktiga tjejjer som bränner på! Sen att killar kanske vill synas mer? När jag o tjejjsen är ute o jibbar gör vi det hellst på egenhändigt byggt hopp, ett gäng så vi kan hoppa ifred, och ha askul.. allt är väl relativt så att säga, men jibbas gör det, i stora mängder! Parken känns i vissa fall överreklamerad. Ut och bränn på berget och hitta/bygg egna grejjer. Klaga in på att det finns för få tjejjer, Hejja på dom som håller på istället!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är de så lite tjejer som jibbar!?
Tillbaka
Topp