Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är inte ankarliften anpassad för alla?!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="msd" data-source="post: 942014" data-attributes="member: 132410"><p>Jag åka ankar lift kanske 50 skidagar om året, och ibland är det bräda istället för skidor. Jag åka mycket med små barn och sitski är ganska vanlig på min hemmabacke utan något problem som jag vet om. Funktionsmässigt fungera ankarlift rätt så bra; det blir svårt att hitta en bättre lösning.</p><p></p><p>Huvudproblem med ankarlift (tycker jag) är att repet som rulla ut när man tar bygeln är inte så slitstark. De ju går sönder rätt så ofta. Bättre design och material där skulle vara vettig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="msd, post: 942014, member: 132410"] Jag åka ankar lift kanske 50 skidagar om året, och ibland är det bräda istället för skidor. Jag åka mycket med små barn och sitski är ganska vanlig på min hemmabacke utan något problem som jag vet om. Funktionsmässigt fungera ankarlift rätt så bra; det blir svårt att hitta en bättre lösning. Huvudproblem med ankarlift (tycker jag) är att repet som rulla ut när man tar bygeln är inte så slitstark. De ju går sönder rätt så ofta. Bättre design och material där skulle vara vettig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är inte ankarliften anpassad för alla?!?!
Tillbaka
Topp