Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är inte ankarliften anpassad för alla?!?!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Totemann" data-source="post: 942798" data-attributes="member: 69324"><p>Konstigt att så många här är så bombsäkra på att det är omöjligt att uppfinna något nytt/vidare utveckla något gammalt. Säger ni samma sak om någon kommer och säger att han ska utveckla motorn på en bil? Eller om någon riktig dumskalle skulle börja fundera på att ändra formen på skidor, för att få den att reagera bättre på ex lössnö?</p><p>Jag visste inte heller att folk här lika bra på liftar som folk har långa könsorgan på flashback..</p><p></p><p>Själv kan jag definitivt erkänna att länge jag drog mig för ankarliften. Inte bara för att jag varje gång var (är?) livrädd för att fastna i ankaret och släpas med, liften som den är utformad idag är även jobbig att åka när storleken på åkarna skiljer (längd men också vikt!). Dessutom är det klart mycket jobbigare att ständigt stå i liften, med ett tryck på räva/ryggen..</p><p></p><p>Hoppas du kommer någonstans och att vi inte får se resultatet förens det kommer i verkligheten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Totemann, post: 942798, member: 69324"] Konstigt att så många här är så bombsäkra på att det är omöjligt att uppfinna något nytt/vidare utveckla något gammalt. Säger ni samma sak om någon kommer och säger att han ska utveckla motorn på en bil? Eller om någon riktig dumskalle skulle börja fundera på att ändra formen på skidor, för att få den att reagera bättre på ex lössnö? Jag visste inte heller att folk här lika bra på liftar som folk har långa könsorgan på flashback.. Själv kan jag definitivt erkänna att länge jag drog mig för ankarliften. Inte bara för att jag varje gång var (är?) livrädd för att fastna i ankaret och släpas med, liften som den är utformad idag är även jobbig att åka när storleken på åkarna skiljer (längd men också vikt!). Dessutom är det klart mycket jobbigare att ständigt stå i liften, med ett tryck på räva/ryggen.. Hoppas du kommer någonstans och att vi inte får se resultatet förens det kommer i verkligheten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Varför är inte ankarliften anpassad för alla?!?!
Tillbaka
Topp