Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför är rocker dålig i pist/hårt underlag?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Grilljanne" data-source="post: 593536" data-attributes="member: 35021"><p>Läs igenom vad jag har skrivit ordentligt först innan du kommenterar mig.. Jag har absolut inte sagt att man bara ska tillåta "vetenskapligt säkerställda objektiva sanningar", men jag personligen tycker att det är precis lika intressant (troligtvis MER intressant) att höra vad folk som inte själva tillverkar rockerskidor har att säga om saken. Finns en hel del "vanligt folk" som har åkt tillräckligt mycket rockerskidor för att dom ska ha minst lika intressanta åsikter i den här frågan som Hendryx..</p><p>Sen är det (som sagt) jäkligt intressant att läsa Hendryx åsikter också. Självklart tror jag att han vet vad han snackar om, men det jag helt enkelt vill säga är att jag tycker att alla som har åkt rocker i pist, och inte tycker att det fungerade lika bra som skidor med normalt spann, har precis lika vettiga åsikter som Hendryx när dom talar av egna erfarenheter. Sen vet jag inte varför du anser att vissas åsikter bara är vetenskapligt säkerställda objektiva "sanningar", alla har väl rätt till en åsikt eller? Annars blir det ju inte mycket till diskussion..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Grilljanne, post: 593536, member: 35021"] Läs igenom vad jag har skrivit ordentligt först innan du kommenterar mig.. Jag har absolut inte sagt att man bara ska tillåta "vetenskapligt säkerställda objektiva sanningar", men jag personligen tycker att det är precis lika intressant (troligtvis MER intressant) att höra vad folk som inte själva tillverkar rockerskidor har att säga om saken. Finns en hel del "vanligt folk" som har åkt tillräckligt mycket rockerskidor för att dom ska ha minst lika intressanta åsikter i den här frågan som Hendryx.. Sen är det (som sagt) jäkligt intressant att läsa Hendryx åsikter också. Självklart tror jag att han vet vad han snackar om, men det jag helt enkelt vill säga är att jag tycker att alla som har åkt rocker i pist, och inte tycker att det fungerade lika bra som skidor med normalt spann, har precis lika vettiga åsikter som Hendryx när dom talar av egna erfarenheter. Sen vet jag inte varför du anser att vissas åsikter bara är vetenskapligt säkerställda objektiva "sanningar", alla har väl rätt till en åsikt eller? Annars blir det ju inte mycket till diskussion.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Varför är rocker dålig i pist/hårt underlag?
Tillbaka
Topp